شکایت از دیجی کالا

شکایت از دیجی کالا

امروزه در تمامی کشورها سایت های زیاد و معتبری جهت خرید لوازم و مایحتاج افراد راه اندازی شده است. در ایران نیز سایت های معتبری همچون شیپور، دیوار، دیجی کالا و…. جهت خرید انواع لوارزم مورد نیاز مصرف کنندگان راه اندازی شده است. در برخی موارد خرید کالا از دیجی کالا به دلایل زیادی دارای مشکل می گردد که در صورت بروز این اتفاق می توان نسبت به طرح شکایت از دیجی کالا در مراجع قضایی اقدام نمود.

دیجی کالا

دیجی کالا در واقع سایتی است که اکثر لوازم مورد نیاز مصرف کنندگان همراه با عکس، قیمت، نظرات کاربرانی که این محصول را خریداری نمودند و… موجود است. به طوری که مصرف کننده می تواند با بررسی نظر خریداران تصمیم بهتری در خرید محصول مورد نظر خود داشته باشد.

مزایای خرید اینترنتی از دیجی کالا

  • صرفه جویی در  وقت
  • بررسی نظرات کاربران جهت انتخاب محصول مناسب
  • انتخاب بازه زمانی دریافت محصول
  • ثبت نظرات کاربران در مورد محصولات
  • تماس و انتقال تماس فوری به پشتیبانی
  • و …..

شکایت از دیجی کالا

شکایت از دیجی کالا

پر واضح هست هر موسسه، سایت و کسب و کاری اعم از مجازی و حضوری ممکن است علاوه بر مزایا و نظرات مطلوب نارضایتی هایی نیز داشته باشد. دیجی کالا نیز از این مبحث استثنا نیست موارد زیادی جهت شکایت از دیجی کالا وجود دارد که در ادامه به چند مورد از عمده ترین دلایل شکایت از دیجی کالا اشاره شده است.

موارد شکایت از دیجی کالا

دلایل مختلفی جهت شکایت از دیجی کالا وجود دارد که از عمده ترین این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم کیفیت محصول در سطح مطلوب و درج شده در سایت
  • مغایرت محصول سفارشی و کالای ارسال شده
  • عدم ارسال به موقع محصول
  • پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف
  • عدم عودت محصول
  • عدم پاسخ واضح توسط پشتیبان جهت رفع مشکل
  • افزایش نامعقول قیمت محصولات
  • گرانفروشی

شکایت از دیجی کالا

مراجع ذیصلاح برای شکایت از دیجی کالا

برای شکایت در رابطه با هر موضوعی مرجع خاصی وجود دارد به این معنا که برای مثال برای شکایت کیفری به دادسرا، جهت شکایت حقوقی و مالی به دادگاه و جهت موارد سایبری و فیشینگ و فضای مجازی بایستی به پلیس فتا مراجعه کرد. برای شکایت از دیجی کالا بر اساس مشکل پیش آمده مراجع ذیصلاح جهت زیر وجود دارند:

  1. اتحادیه کسب و کارهای مجازی
  2. سازمان تعزیرات
  3. پلیس فتا

اتحادیه کسب و کارهای مجازی

به دلیل افزایش کسب و کار از طریق اینترنت، سایت و فضای مجازی مراجع ذیصلاح اقدام به تاسیس مرجعی جهت رسیدگی به امور این مراجع و نظارت بر آن ها پرداخته است نام این مرجع اتحادیه کسب و کارهای مجازی است. اکثر کسب و کارهای مجازی دارای مجوز از این سازمان می باشند. لذا جهت طرح شکایت از دیجی کالا می توان به این مرجع مراجعه نمود. اتحادیه کسب و کارهای مجازی دارای سامانه مجزاسیت که با مراجعه به این سامانه می توان شکایت خود را طرح نمود و پس از بررسی توسط این سازمان نتیجه به شخص اعلام خواهد شد.

سازمان تعزیرات

سازمان تعزیرات در باور عموم در رابطه با گرانفروشی تاسیس شده و اصولا اگر خریداران در رابطه با گرانفروشی مشکل داشته باشند می توانند با مراجعه به این سازمان و یا سایت تعزیرات تخلف را گزارش دهند. پس از ثبت این شکایت سازمان مشکل را بررسی و به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

شکایت از دیجی کالا

پلیس فتا

در صورت بروز هر یک از مشکلات فوق می توان با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir مراجعه نمود. با ورود به سایت به سادگی به بخش ثبت شکایات رفته و شکایت از دیجی کالا را ثبت نمایید. پس از ثبت شکایت کد پیگیری به مراجه کننده داده خواهد شد که از طریق این کد می توان روند رسیدگی به شکایت را از طریق سایت بررسی نمود. توجه داشته باشید در مرحله آخر کد پیگیری برای شما ارسال می شود در غیر این صورت شکایت به طور کامل ثبت نشده است.

مشاورین حقوقی ایران لا

چنانچه درگیر مسائل و مشکلات مربوط به شکایت از دیجی کالا، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی یا انتشار تصاویر خصوصی،شکایت از پیج فروش اینستاگرام، شکایت به خاطر فحاشی در اینستاگرام ، نکات حقوقی در مورد خرید اینترنتی و طرح شکایت از طریق پلیس فتا در این رابطه هستید و در این راستا نیاز به مشاوره و راهنمایی تخصصی با وکیل جرائم رایانه ای دارید می توانید از طریق مشاورین حقوقی ایران لا با مشاورین خبره و متخصص مشکلات خود را طرح و از راهکارهای قانونی در این رابطه بهره مند شوید .

همواره می توانید از طریق تماس با مجموعه مشاورین ایران لا درخواست مشاوره تلفنی در رابطه با کلیه مسائل حقوقی با مشاورین ما را داشته باشید .

درخواست مشاوره حقوقی

نظرات کاربران

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط اقاله قرارداد

شرایط اقاله قرارداد

لازمه انجام هر معامله ای انعقاد قرارداد است . با جاری شدن قرارداد بین خریدار و فروشنده عملا بیع صورت گرفته است. ولی در مواردی

فروش مال غیر با قولنامه

فروش مال غیر با قولنامه

در دین اسلام حرمت جان و مال مومن واجب است از این رو در رابطه با قتل و دیات و همچنین کلاهبرداری مجازات در نظر

مراحل شکایت از مشاور املاک

مراحل شکایت از مشاور املاک

در رابطه با چگونگی آشنایی با مراحل شکایت از مشاور املاک ابتدا بایستی تعین نمود چه تخلفی صورت گرفته و آیا مدارک، دلایل، ادله  و

Select Language
تماس با ما